16 marca 2014

Zlot

LISTA UCZESTNIKÓW I ZLOTU "ZAWIESZONYCH" EMERYTÓW W AUGUSTOWIE ZAMKNIĘTA
Miło mi poinformować Państwa, że  w dniu 15 marca byłam w Augustowie,celem  ustalenia  szczegółów  organizacyjnych naszego Zlotu  od  02 maja  do 04 maja 2014r.  
Został uzgodniony szczegółowy program  pobytu oraz dokonane przedpłaty. 
Przedstawiam program:
02.05.2014  ( piątek)
od godz. 14 zakwaterowanie
godz. 19  - uroczysta kolacja  prowadzona przez DJ  ( przywitanie gości przez organizatorów, prezentacja uczestników spotkania itp.)
ok. 21-ej występ  Roberto Zucaro  - włoski wokalista.
 03.05.2014 ( sobota)
Godz.   800 do 9 30śniadanie
Godz. 10-13  spotkanie organizacyjne  Stowarzyszenia
Godz. 13-14  zaokrętowanie na statek
Godz. 14 - wypływamy na jeziora
Ok. godz. 14. 30  - obiad na statku
Godz. 17 - powrót  z rejsu
Godz. 17-19  czas wolny
Godz. 19 -  biesiada przy ognisku
 04.05.2014 ( niedziela)
Śniadanie 
Wycieczka do miasta Augustów  i  zwiedzania Galerii  Bella 
Godz. 14 koniec  doby hotelowej
Osoby, które planują przyjechać  do Hotelu wcześniej  tj w dniu 01 maja lub pozostać dłużej proszone są o przesłanie takiej informacji na kontakt: spotkanieaugustow@wp.pl
Zobowiązuję się do indywidualnego  odpisania na wszystkie  wiadomości oraz  pytania dotyczące pobytu  itp.

Pozostałe koszty Zlotu w kwocie  300 zł za osobę należy wpłacić do 15 kwietnia na konto: 
20 1240 5598 1111  0010  5599  4676
tytułem: za pobyt na Zlocie.  

Pozdrawiam w oczekiwaniu na spotkanie
Maria Gubicz

36 komentarzy:

  1. Dziękujemy za informacje o zlocie. Bardzo dobrze ,że zaplanowano czas na omówienie spraw związanych z powstaniem stowarzyszenia. Program bardzo fajny , oby tylko pogoda dopisała. Mam pytanie związane z rejsem, czy statek jest z pokładem zamkniętym , aby w razie deszczu było się gdzie skryć. To samo tyczy ogniska - co w przypadku deszczu , czy jest jakaś inna alternatywa ?
    Pozdrawiam , do zobaczenia na zlocie Maria z B.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla Ciebie

    http://www.youtube.com/watch?v=8wdHo7l7IAw&hd=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Czeba było trochę na to czekać, ale warto było.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pani Mario, miejsce na ognisko zadaszone, osłonięte z wszystkich stron, ze stołami i siedzeniem. Zapewniam jest to profesjonalne miejsce na biesiadowanie a statek jest dwupoziomowy. Zawsze jest ryzyko niepogody, ale jestem optymistką i nie zakładam czarnego scenariusza.
    Pozdrawiam
    Maria z Olsztyna

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesujący program zlotu! Tylko żal, że nie mogę uczestniczyć,
    Wszystkim uczestnikom życzę niezapomnianych wrażeń i dużo słońca.
    Barbara

    OdpowiedzUsuń
  6. Mario z Olsztyna
    dziękuję Pani za odpowiedz, rozwiane zostały moje wątpliwości . Ja też nie zakładam czarnego scenariusza , ale gdzieś czytałam prognozę pogody , że majówka pod znakiem zimna i deszczu, po prawie upalnym kwietniu. No cóż , zimno to nie problem wystarczy się cieplej ubrać , gorzej jak woda leje się za kołnierz.
    Myślę , że ciepła atmosfera wytworzona przez uczestników zlotu pozwoli nam cieszyć ze wspólnego spotkania.
    Pozdrawiam Maria z B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam pytanie do Pani Marii- jaka jest ostateczna liczba uczestników zlotu?Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wybieram sie na zlot ale program podoba mi sie. Wypijcie za zdrówko wszystkich zawieszonych i zycięzonych. Bawcie sie dobrze i zyczę Wam super pogody. Pozdrawiam serdecznie .

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mozna wycofac zaliczke?

    OdpowiedzUsuń
  10. Wanda z Wa-wy17 marca 2014 00:36

    Jest pomyłka w adresie do kontaktu w sprawie zlotu w Augustowie, wkradła się literka "l" po "wp", powinno być "spotkanieaugustow@wp.pl".
    Pozdrawiam wszystkich,
    Wanda z Wa-wy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super program na Zlot, tak mi szkoda, że niestety nie mogę jechać :( pogoda z pewnością dopisze i będzie wspaniale, pozdrowienia dla wszystkich, którzy jadą! I czekam na relacje :) Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochani, cieszcie się naszym spotkaniem. Pogoda nieważna. Zabierzcie do torby - Pozytywne Myślenie, Wspaniały Humor i zróbcie się na Bóstwo i to wszystko. Ja już jestem gotowa - właśnie skorzystałam z promocji i kupiłam kurtkę od wiatru , deszczu i wszelkiego zła. Do ZOBACZENIA, Kamila z Poznania.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochane Kobitki ta zakładka, to ZLOT.
    Nie zmieniajmy przedmiotu postu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję upomnienie. Z pewnością się już tu nie odezwę na temat P8-05/14, chociaż to z pewnością byłoby także ważne i zaszczytne zadanie dla stowarzyszenia. ;)
      Kończę "na temat": życzę miłego zlotu.

      Usuń
  14. Kochani, dzielę się z Wami radością. Otrzymałam przed chwila decyzje o wypłacie zawieszonej emerytury. Dziękuje ogromnie założycielom bloga, admince, paniom: Widze, Danieli, Uli05, panu Krzysztofowi, wszystkim dziękuje za wskazanie drogi "walki", pomoc w redagowaniu pism i wsparcie. Czytałam komentarze o bałaganie we wpisach, ale nie znalazłam odpowiedniego miejsca, przepraszam. M.Z. z Opola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 13.51PIERWSZA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!GRATULACJE!!!!!!!!!!!!!!!!

      Usuń
    2. Czy miała Pani/Pan sprawy w sądach?

      Usuń
  15. dzień dobry
    bardzo proszę o pomoc, bo nie mogę znaleźć na blogu poradnika .
    sąd apelacyjny umorzył apelację moją i zusu, a pani z sądu powiedziała że muszę złożyć wniosek o wyrok z uzasadnieniem bo tak trzeba , proszę mi powiedziec czy musze mieć to uzasadnienie z sądu apelacyjnego ,żeby zus wypłacił mi zaległą emeryturę ?
    Bardzo dziękuję za odpowiedź. Józef

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Józefie , jeżeli SA umorzył postępowanie to powinien Pan otrzymać postanowienie o umorzeniu postępowania apelacyjnego.To postanowienie powinien Pan dołączyć do wniosku o wypłatę zaległej emerytury i odsetek. Może Pan wystąpić również do SO o odpis prawomocnego wyroku. Nie potrzebuje Pan wyroku z uzasadnieniem. Pozdrawiam Wiga

      Usuń
  16. chyba coś nie tak, wyrok prześlą z aktami sprawy do ZUS, dla Ciebie wystarczy sam wyrok,po co uzasadnienie

    OdpowiedzUsuń
  17. W postanowieniu SA o umorzeniu postępowania jest równocześnie uzasadnienie na na cztery linijki. Tak było w moim przypadku.HB

    OdpowiedzUsuń
  18. Pani Wigo i anonimowy z godz.15:07
    Bardzo serdecznie dziękuję, jak rozumiem to muszę napisać o odpis wyroku do sądu okregowego a nie do apelacyjnego i bez uzasadnienia, ja myślałem że to sąd z urzędu wysyła wyrok umarzający z wycofania apelacji.
    Jeszcze raz bardzo dziękuje i serdecznie pozdrawiam. Józef

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Józefie powinien Pan otrzymać z SA postanowienie o umorzeniu postępowania. To powinno wystarczyć ponieważ kończy sprawę na tym etapie i wyrok z SO się uprawomocnia. Może Pan ale nie musi występować o odpis wyroku do SO ponieważ taki wyrok ZUS powinien mieć Tak na marginesie , jak pisze HB w postanowieniu o umorzeniu zamieszczone jest tez uzasadnienie.Wiga

      Usuń
  19. Sad prześle do ZUSu Twoje akta a tam będą wszystkie wyroki .Wniosek o wypłatę zaległych chyba już złożyłeś w ZUSie .Ja tak miałam, żadnych wyroków nie dostarczałam do ZUSu , powiedziano, że wszystko mają-teraz czekać mam na wypłatę.
    WJ

    OdpowiedzUsuń
  20. 16:38
    Wniosek do zusu złożyłem i tam mi powiedzieli że mam dostarczyć wyrok umarzający z mojej apelacji o odsetki i wtedy mają 2 miesiące na decyzję .
    Pani Wigo, anonimowy z godz. 15,07, HB i WJ - jestem Wam bardzo wdzięczny za wyjasnienia . Serdecznie dziękuję. Józef

    OdpowiedzUsuń
  21. Jaka jest cena doby hotelowej ? rozumiem ze ze sniadaniem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zadzwoń do hotelu i się dowiesz :)
      W hotelu kategorii **** śniadanie jest zawsze wliczane w koszt pobytu.

      Usuń
    2. Wystarczy wejść na stronę hotelu i tam jest cennik.
      Podejrzewam , iż chcesz jechać prywatnie i załapać się na zlot , bo uważasz pewnie , że płacąc za zlot zbiorowo przepłacasz. Nie znajduję innego powodu zapytania o cenę za dobę hotelową.
      W jednym z pierwszych komunikatów na temat zlotu były podane orientacyjne koszty noclegu, kolacji itp.

      Usuń
    3. Listę uczestników będzie miała Pani Maria.

      Usuń
    4. Wszystkie miejsca na imprezy będą imienne, więc nie ma co kombinować. Za zespół muzyczny, didżeja, statek i biesiadę trzeba było też zapłacić. Było dużo czasu, aby się zapisać i być w grupie uczciwych, bez cwaniactwa, bo nie przystoi emerytom.

      Usuń
    5. Dla Ciebie

      http://www.youtube.com/watch?v=o30aHeLOelA&feature=youtu.be

      Usuń
    6. 19:09
      świetne mazurskie klimaty !!!!

      Usuń
  22. Już czekam z utęsknieniem na ten zlot. Pozdrawiam i do zoabaczenia
    Teresa

    OdpowiedzUsuń
  23. czy ktoś ma wolne miejsce na dojazd do augustowa na 2 .o5. z trojmiasta lub okolic tel 602326599

    OdpowiedzUsuń