18 stycznia 2012

OPŁATY


Proszę o zamieszczenie na blogu iż poszukuję rzetelnej informacji
jakie będą koszta dalszej walki o nasze prawa do wypłaty zawieszonej
emerytury. Znajomy prawnik, który za dziękuje pisał mi odwołanie a
teraz przygotowuje apelację, poinformował mnie, że do NSA pismo musi
przygotować kancelaria adwokacka i dalsze również. Podobno sami nie
możemy takich pism tworzyć, bo muszą mieć pieczęcie adwokackie. Zatem
nie kosztuje to mało, ale ile?
Serdecznie pozdrawiam wszystkich byłych emerytów! Tamara

4 komentarze:

  1. Ja poprosiłam o wycenę pisma apelacyjnego to tylko...450zł, nie stać mnie na to a co dalej?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szanowna Pani,

    sporządzenie apelacji - kosztuje różnie. Wszystko zależny od umowy z danym adwokatem, radca prawnym. W przypadku apelacji nie ma jednak obowiązku podpisania jej przez Radcę Prawnego bądz Adwokata. Dalsza droga jest już jednak obwarowana takim "przymusem".

    Może Pani zawsze wnosić o ustanowienie dla Pani przez Sąd ( Sad zwróci się do właściwej rady adwokackiej czy tez radców prawnych) - pełnomocnika z urzędu.

    Karolina Miara, adwokat, radca prawny

    OdpowiedzUsuń
  3. Mozna skorzystać z wzorów pism dotyczacych apelacji , które są umieszczone na blogu. Za darmo
    emerytka

    OdpowiedzUsuń
  4. nie wiem czy skladac apelacje skoro senator karczewski nie wystapil z wnioskiem do trybunalu stanu
    k.z

    OdpowiedzUsuń