11 stycznia 2012

Listy, listy, listy... ciąg dalszy

Do podanych poniżej adresów dopisuję jeszcze jeden


Rzecznik Praw Obywatelskich : biurorzecznika@brpo.gov.pl  

 Łącznie jest to 16 listów - maili
Mam nadzieję, że każdy zainteresowany emeryt wywiąże się i wyśle listy bądź maile.

Mam taką propozycję: do Prezydenta poza mailem 
każdy powinien wysłać także tradycyjny list.


 Nie jestem Państwu w stanie podać żadnych informacji na temat tego ile osób  wysłało listy. Nie ma możliwości prowadzenia takiej statystyki z prostego powodu: musiałabym zbierać informacje od Państwa  a  co za tym idzie nie robiłabym już nic innego.

Pracuję nad forum, gdzie będą mogli Państwo bezpośrednio wymieniać uwagi i  dyskutować. Na forum będzie można poprowadzić statystyki i ankiety :)


1 komentarz:

  1. Wysłałam przed chwilą list do Prezydenta oraz do wiadomości w/g załączonego wykazu. Ponadto wysłałam również do TV Trwam. Wanda

    OdpowiedzUsuń